Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Rabu, 26 Ogos 2009

Tengah ketagih Farm Town

Hari Isnin lalu saya approve friend request daripada kawan di facebook. Dia request ajak saya main satu permainan online. Saya ni bukannya tak minat nak men'try' tapi oleh kerana internet line saya kat Nilai ni 'hebat' sangat, jadi saya tangguhkanlah dahulu.

Bila dah balik ke Ampang, saya pun approve lah permainan tu (member2 saya dah berkali2 suruh approve). Bila dah nampak aje ladang yang terbentang depan mata, saya dok terkelip-kelip kejap. 'Nak main macam mana ni?' tanya saya dalam hati.

Saya pun apa lagi, godek ler butang-butang yang ada kat situ. Lepas satu-satu, saya tekan. Bila musykil aje, cepat-cepat saya chat dengan member yang sememangnya online semedang. Diajarnyalah saya main benda tu. Dan last sekali sekarang ni, saya dah naik syok main permainan berladang tu. Pantang ada masa dan internet okey, terus aje saya menjengah ladang saya untuk lihat sama ada hasil tanaman sudah boleh dituai atau belum. Sekarang ni tak sabar-sabar nak masuk ke peringkat yang lebih tinggi agar dapat beli rumah ladang yang cantik serta aksesori-aksesori tambahan yang lain.

Bagi mereka yang nak merelease tension, boleh ler try main benda ni kat facebook. Selain daripada Farm Town, ada satu lagi permainan lebih kurang sama iaitu Farm Ville. Yang tu pun saya tengah dok usha-usha. Hehehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...