Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Jumaat, 21 Ogos 2009

Entahlah...

Kadang-kadang saya tak tahu kenapa saya berasa begini. Mungkin dugaan dari Dia untuk menguji kesabaran, ketabahan dan kematangan saya. Adakala saya rasa bengang, kecil hari, sakit hati, kesal dan entah apa-apa lagi perasaan. Saya cuba bersikap selamba tapi adakalanya kecundang juga. Namun saya tahu, pada sujud terakhirlah tempat saya untuk melepaskan segalanya dan meminta bantuanNya untuk diri ini dan suami.

Ya Allah, berilah aku kekuatan untuk diri ini. Hanya pada kau sahaja tempat aku berpaut dan berlindung.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...