Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Khamis, 28 Oktober 2010

My friend wedding, Shahnaz n Martin

Ahad lepas bersamaan dengan 24 Oktober 2010, kawan saya merangkap juga jiran saya selamat diijabkabulkan. Alhamdullillah dan Tahniah dari saya dan hubby kepada Shahnaz Daud dan Martin Cooper Abdullah.

Dah lama sungguh saya tak jumpa dia. Ialah sesejak saya dan dia sambung belajar jauh (walaupun dalam Malaysia tp susah gak nak jumpa tu) dan dia kemudiannya merantau menyambung pelajaran ke luar negara dan bekerja di sana. I think almost 9 or 10 years saya tak jumpa dia masa dia dok UK. Just communicate through internet & message. Dan alhamdullillah kami berjumpa semula untuk perkahwinannya...

Dan syukur juga saya di majlis perkahwinan Shahnaz di Ampang, saya berjumpa kembali dengan kawan-kawan merangkap jiran-jiran saya juga (masing2 sudah ada komitmen tu yg payah nk jumpa). Walaupun sekejap tapi moment tu akan sentiasa melekap kat dalam hati ni (chewah). Love you all Su, Hartisa, Nazira & Shahnaz even though kita jauh dari mata.


Tapi dalam pada tu, i still missed to meet Fara (saya, dia dan Shahnaz kawan baik time skolah menengah dulu, dan dia le wanita belakang tabir tu majlis ni). Tak ada rezeki nak jumpa n chat with her coz dia ada kelas nak kena catch up. Faraaaa... bila nak jumpa niiii.... miss you like tutttt.... Nasib terserempak dengan mak n abah kau, dapat le borak-borak sat dengan depa, hehehe...

Shahnaz & Martin, saya doakan semoga perkahwinan ini kekal hingga ke akhir hayat dan syurga. Congratulation my friend... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...