Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Rabu, 27 Oktober 2010

Hubby n the geng main paintball

Exactly dah 2 minggu aktiviti ni berlangsung cuma saya yang 'kekurangan mood' untuk mengupdatenya. :)

Hubby ada gak pelawa main paintball ni. Tapi memikirkan saya tak reti main + boleh ke saya main pakai cermin mata, maka saya jadi pom pom girl n camera woman ajelah hari tu. Saya ajak gak adik bongsu saya ngikut. Saje je nak soh dia try kamera baru yang baru dibeli seminggu lalu. Lagipun bila dah kengkawan hubby saya main, dah tentunya dia orang pegang pistol bukannya kamera. Dan, pada hari itu juga, mulalah kerjaya adik saya sebagai camera woman (slps dpt tunjuk ajar dari member hubby).

Kami main kat Kg Sg. Pusu, Gombak. Masa mula-mula sampai, dah ada team lain sedang di'brief' oleh tuan empunya tempat paintball. So, kita orang lepak2lah kat pondok kosong yg maish ada. Sambil menunggu-nunggu team lain main, apalagi aktiviti berborak dan mengambil gambar sudah semestinya berlangsung. So, layannn....

Geng hubby... Dah macam tugu negara aje cuma bendera tarak... :P

Khusyuk mendengar 'amanat' yang disampaikan. Tapi, lawak terselit jugak time QA season berlangsung... hehehe...

My sister yang menjadi camera woman tak bertauliah hari tu. Nasib ada ilmu sikit diperturunkan oleh kawan hubby kat dia sebelum 'berperang'

Perang 'bola cat' bermula...

Sesi 'perang' ketiga. Kali ni depa nak berperang dalam hutan pulak tapi saya tak ngikut. Coz, kueh teow goreng saya dah sampai. Makan time. Tata...

Punyalah teruja depa main sampai semua orang bawak balik 'cenderhati' kat badan masing-masing. Hubby saya paling best 'cenderahatinya'. Dah lah pakai t-shirt pendek, for sure bawak balik kenangan paling best. Melecet dan bertanda besar tangannya. Kat badan jangan ceritalah, dah macam kena chicken pork versi bulat-bulat besar. Hehehe...

Anyway, everybody seems happy. Depa dan merancang nak main lagi bulan 11 ni. Huh! Entah berapa lianglah dia bawak balik kali ni. Me n my sister dah berkobar2 teringin nak join gak. Kihkihkih... Wish everything menjadi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...