Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Ahad, 26 Julai 2009

Makan-makan di Jombali

Semalam, hari Sabtu, saya, suami dan keluarga pergi makan-makan di restoran Jombali di Carrefour, Wangsa Maju. Ni semua gara-gara rancangan Jalan-jalan Cari Makan. Suami dan kakak ipar saya teruja betul bila tengok makanan yang di makan oleh Maria Tunku Sabri. So, setelah berbincang, kami semua ke sana.

Bila ambil order sahaja, suami saya terus order sama seperti apa yang Maria Tunku Sabri makan. Vanilla with dragon fruit, eye in face dan crispy chicken chop with black paper source. Saya pula order vanilla with kiwi mango dan Ipoh chicken and prawn ho fun soup. Bila sampai sahaja apa yang di'order', suami saya tersenyum lebar tanda puas hati.

Nampak menarik airnya kan...

Jangan katakan suami, saya pun puas hati bila dapat menu saya. Saje je nak try kuew teau sup sebab paginya saya dah makan nasi lemak.

Cuba try. Dijamin sedap. Insya-Allah...

Tengoklah anak sedara saya, Nurin tu. Bila nampak aje air saya dan suami, terus dia terlupa tentang air coklat dia. Siap berebut lagi dengan adik dia baru berumur setahun.


Kakak-kakak ipar saya yang makan nasi goreng belacan dan braised chicken cutlet rice juga menyatakan nasi mereka sedap. Mereka sudah berkira-kira untuk datang lagi lain kali.

Secara keseluruhannya, harganya berpatutan, makanannya disiapkan dengan cepat dan rasanya Alhamdullillah. Outletnya ada di Petaling Jaya, Subang Jaya dan Danga Bay. Siapa-siapa yang nak try, boleh servey2 website mereka dulu. http://www.jombali.com.my/. Selamat mencuba.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...