Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Isnin, 13 Julai 2009

Tawaran

Semalam, sedang saya enak membakar muffin coklat saya, tiba-tiba abah saya call. Bila diangkat sahaja, dia menyatakan yang atuk sedara saya hendak bercakap. Musykil betul saya.

Selepas memberi salam, dia bertanya saya betulkah saya boleh buat website? Saya pun kata bolehlah sikit-sikit. Tapi tidaklah bagus sangat. Dia kemudiannya bertanya sama ada saya boleh tak membuat website untuk persatuan rumpun keluarga kami? Saya pun kata boleh, Insya-Allah. Maka, dia pun meminta saya untuk membuat satu website atau blog yang membolehkan ahli keluarga yang lain mengaksesnya. Katanya idea itu sudah lama ada tapi terperuk sahaja. Bila dengar sahaja kata-katanya itu terus saya teringat blog abah saya yang saya sedang usahakan. Ni mesti abah yang beritahu atuk dan atuk terus minta tolong saya. Hehehe... akhirnya abah mempercayai saya walaupun sedikit dalam bab-bab IT ni.

So, after this saya kenalah rajin-rajin belajar tentang website dan blog dengan lebih terperinci lagi. Bukan senang woo nak gain trust from our parents eventhough anak dia tu dah besar. Betul tak?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...