Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Selasa, 26 Julai 2016

Kitchen kabinet untuk dapur baru

Assalammualaikum & Salam Sejahtera.

Alhamdulillah, raya tahun ni kami dapat dapur baru. Exactly dah lama delay post tentang dapur ni. Saya tengah tunggu sedikit pembetulan pada 1-2 sudut pada kabinet dapur baru saya postkan. Bukan apa, jika saya share sesuatu yang best, saya mahu orang lain yang ingin gunakan perkhidmatan Encik Azmi Kitchen ini juga puas hati.

Harga yang diberikan agak berpatutan untuk 1-2 perkara yang saya minta customize kan. Yang lain tu macam kabinet biasa. Harga saya tak mahu dedahkan sangat sebab takut jadi macam kes sebelum ini. Ada kontraktor lain call kontraktor untuk plaster siling yang saya promo dulu dan kata harganya tak ikut pasaran. Pada saya, terpulanglah pada berapa ribu pun kontraktor buat rumah tu nak ambil untuk buat apa yang kita mahukan pada rumah kita as long ianya masih dalam bajet kita, buatannya kemas dan anda puas hati dengan harga yang dikeluarkan. Plus, anda perlu survey beberapa kontraktor untuk buat comparison harga & kualiti agar anda tak menyesal kemudian hari (duit yang keluar bukan le ratus ratus...)

Mungkin ada yang ingin dapatkan khidmat Encik Azmi ini kerana saya amat berpuas hati dengan cara pembuatannya & service after sales nya. Ini nombor whatsapp & callnya, 019-6646889.

Anda boleh scroll ke bawah untuk lihat hasil kerjanya & stafnya.




Untuk tambahan ruang letak barang, saya minta buat bahagian tepi sekali ni... Tak perlu lagi almari lain. 

Saya minta Encik Azmi buatkan saya tempat letak barang yang ala-ala macam dalam rancangan Food Network. Cuma saya punya versi kayu lah. Jika anda ingin mahu yang mahal skit, boleh request dengan dia jenis besi (nak raya dik non, duit perlu ke tempat lain lagi...)

Ada 3 tempat letak barang. Dua di bawah boleh letak apa sahaja barang kering yang ringan macam biskut, keropok, tupper letak minuman 3 in 1 anda, tepung & apa sahaja yang anda rasa sesuai letak kat dalam tu. Atas sekali boleh letak segala macam tupperware anda yang pelbagai saiz atau pinggan mangkuk plastik yang digunakan time open house/raya/kenduri.

 

Housing untuk fridge anda pun ok juga.  

Untuk plag, Encik Azmi boleh tolong buatkan 1 plag tersorok seperti ini... 

Yang ni 1 lagi yang saya minta customize kan... Boleh keluar masuk tempat letak pinggan tu ya :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...