Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Rabu, 22 Disember 2010

Pesta buku Kanak-Kanak yg pertama di PWTC


Assalammualaikum...

Dah lama betul saya tak update blog. Exactly, hubby saya tak sihat. Slip disc dia datang balik. Kali ni belah kiri pulak. Merasalah saya tidur kat hospital dalam 3 malam (tak best langsung tidur kat hospital ni. Miss my bed masa tu). Alhamdulillah, suami saya dah semakin ok cuma tak boleh nak naik kereta lama-lama sekarang ni.

Hari ni pesta buku kanak-kanak yang pertama kali diadakan berlangsung di PWTC. Ingatkan dapatlah ke sana dengan hubby. Alih-alih dah jadi mcm ni, entah dapat entah tidak saya ke sana. Ada rezeki, InsyaAllah saya ke sana jap (ada ke masa tu...??). So, sesiapa yang ada anak-anak kecil or awal remaja atau remaja dewasa, amat-amatlah digalakkan menjengah ke sana masa cuti-cuti sekolah ni. InsyaAllah, ada ilmu yang boleh dikongsikan oleh para penulis kepada semua...

Happy Holiday dan Happy Reading Everyone...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...