Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Selasa, 29 Mac 2011

First time baca dah suka

Selalunya bila saya ke kedai buku gerai menjual buku, saya pandang aje buku2 terbitan PTS yang ditulis oleh Abdul Talip Latip. Niat di hati memang ingin sekali membaca buku2 sejarah Islam yang ditulisnya. Dan Alhamdulillah, akhirnya niat saya itu menjadi kenyataan. Buku pertama yang saya baca ialah Bilal Bin Rabah.

Dan saya beri 5 bintang untuk buku ni. Walaupun baru baca beberapa bab, hati saya tak sabar2 nak tahu kisah selanjutnya. Kadang2 terbayang2 saya Bilal ni macam Bilal dalam cerita Qamar Bani Hashim.

Jika kesempatan, saya akan cuba habiskan buku ini dengan cepat. Buku agama yang buat saya teruja untuk membaca. Terima kasih atas ilmu yang dikongsikan oleh penulis...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...