Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Khamis, 29 Oktober 2009

Amik tempahan buku Puteri Elina dan Budak Salji

Tengahari tadi pergi ke Karnadya. Amik stok-stok buku HPE1, HPE2 dan Budak Salji + agreement juga. Stok ni saya ambik banyak-banyak bukannya apa, ada member-member dok order.

Saya publish ler kat status di facebook (saje2 buat promosi) tentang buku baru ni dan Alhamdulillah hasilnya amatlah menggalakkan. Ramai yang meng'order' buku Budak Salji dan ada juga memilih utk gabungan ketiga-tiganya. Bila dah ada orang dok memesan, saya pun bagi ler harga diskaun. Dan, lagilah ramai yang memesan (tetiba aje jd usahawan internet jap, hehehe...). Walau apapun saya memang ucapkan terima kasih banyak-banyak kat member-member yang menyokong. Moga-moga mereka suka dengan buku saya (dan jika ada kritikan, harap2 saya dpt memperbaikinya lagi pada masa hadapan). Bukan itu sahaja, saya betul-betul bersyukur padaNya kerana buku Hadiah Puteri Elina 1 sudah memasuki cetakan kedua (terima kasih ya Allah).


Ni lah dia tempahan yang diambil untuk kawan-kawan. HPE2 yang sikit sekali pasal stok lama masih ada. Yang buku Dol Leman tu saya beli untuk bacaan diri sendiri ler (okey bangat cerita pokcik Mersik ni, hehehe...)

Gambar Fatin ni saya amik masa dia syok aje baca bila dah dapat copy untuk dia dan adik-beradik. Alhamdulillah, nak jugak dia membaca kalau tak asyik main lai lai li tam plum aje...; Gambar bawah pula, saya terpaksa rela kena snap gambar ni pasal si Nurin dah nampak saya amik gambar kakak dia, dia pun nak sekali... Memang pantang nampak kamera betul si kenit nih...



Sama tapi tak serupa. Entah macam mana cover Budak Salji ni tersama pula dengan pakaian anak adik saya masa hari raya baru ni. Dua-dua berbaju kuning dan bersongkok.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...