Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Selasa, 20 Disember 2011

New York Cheese Cake yg sedappppp...


Sabtu baru ni saya n family celebrate harijadi adik2 perempuan saya. Dua-dua lahir bulan 12. Sorang awal, sorang akhir. Dan Alhamdulillah, masa tengah pilih nak order kek apa untuk mereka (sebab kedai kek yg saya nak order pada awalnya tukang buat kek tu cuti), tetiba Allah beri ilham. Teringat saya pada kawan lama saya masa di ITM Melaka dulu yg kekadang aje saya dan hubby dapat berjumpa (setahun sekali or dua aje).

Saya pun inbox FB dia n tanya pasal kek red velvet. Lepas tu dia reply dan beri several option untuk kek-kek yg dia buat. Dan selepas saya n hubby discuss, we agree to order new york cheese cake. Dan... pilihan kami memang tepat. Suka sangat-sangat. Cheese kek made by Shazariah ni memangggg sedapppp... Sehingga menjilat sudu... Tak tipu punya...

Untuk menyedapkan lagi keadaan, saya buat sos strawberi yg resipinya diberi oleh kawan saya tu jugak. Dan hasilnya memang superb. Breakfast esoknya pun saya dok carik lagi kek tu dalam peti ais. Lusanya pun saya ngap jugak... sedappppp... dan kami semua memang sukakannya...

So, sesiapa yg teringin nak try rasa kek member saya ni, ini blognya. Boleh tempat terus kat dia. Simply Delicious Cakes & Cupcakes.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...