Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Rabu, 12 Januari 2011

ramai org suka dia...

Semalam, saya bawak si nurin & kakaknya (anak kakak ipar saya) jumpa distributor. Dan seperti biasa, dia memang tak boleh duduk diam. Menguit aje ke sana ke mari.

Entah masa bila, masa saya tengah berborak dengan kawan bisnes tu, hubby saya perasan ada sorang pakcik ni dok pandang Nurin. Saya pun terperasan tapi buat dek aje pasal ialah dia sorang aje budak kecik kat situ, yang lainnya semua besar2, tu yang orang dok pandang tu.

Rupa-rupanya dalam pandang-pandang tu, pakcik tu ambik gambar dia. Hubby saya lah perasan. Si kenit tu memang tak pernah nampak apa orang buat kat dia (pasal dia dok sibuk tengok orang lalu lalang).

Kan saya dah kata, nengok aje aksinya tu. Pantang nampak kamera... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...