Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Khamis, 25 Ogos 2011

1st attempt guna skype & sukses

Alhamdulillah, 1st attempt saya & hubby guna skype akhirnya berjaya. Hehehehe...

Exactly, kami install skype ni sebabnya tahun ni saya beraya di rumah Nilai. Family saya semuanya berada di Bota. Depa semua dan adik-beradik ayah saya pakat-pakat nak buat BBQ & masak-masak western. Huaaaa.... tak aci sungguh depa ni tau...

Oleh kerana rindu sebab dah lama tak bertemu saudara mara, saya pun pujuk hubby guna skype. Dan percubaan pertama kami berbual dengan pak su akhirnya berjaya... Suka suka suka...
Hopefully masa malam raya, line maxis ni cantik. Kalau tak, mau saya rembat anak sedara saya punya celcom pulak... Benci betul bila kat rumah ni tak boleh pakai Streamyx (kawasan tempat tinggal kami ada agreement dgn Maxis. Tu yg payah tu).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...