Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Ahad, 11 April 2010

Misteri Bunyi di Gunung Nuang akhirnya tiba

Balik dari Ampang mlm semalam selepas menempuh pelbagai dugaan (hubby salah masuk lorong utk balik ke Nilai so, terpaksa berderet2 mengikut bontot kereta peminat-peminat bola Negeri Sembilan & mcm2 lagi), ada satu berita gembira menanti saya.

Bukak aje pintu bilik, ternampak satu bungkusan coklat di atas katil. Sebaik aje lampu bilik menyala, saya senyum lebar. Buku-buku dari JS akhirnya selamat tiba di rumah. Pantas saya bawa bungkusan tersebut ke ruang tamu untuk ditunjukkan pada hubby, kakak ipar n mak mertua.
Tengah saya terhegeh-hegeh nak buka balutan, hubby saya terus angkat bungkusan tersebut & tolong koyakkan. Katanya, "payah benar nak bukak. Bak sini." So, saya biarkan dia bukak.
Dan Alhamdulillah, 10 copy untuk penulis saya terima tanpa sebarang kecederaan sirius. Dan paling saya terkijut, saya dapat 2 copy percuma buku adiwarna untuk tahun ni. Iaitu Geng Odah dan Misteri Rimba Menanti. Mekacih banyak2 JS...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...