Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Jumaat, 19 November 2010

Bila dah sibuk...

Kekadang saya ni banyak perkara nak dibuat. Sekejap sibuk menulis. Pagi sibuk memasak (yg ni dh for sure). Kekadang sibuk ber'bisnes' (org dh order, kenalah cari. rezeki beb!). Dan lagi, adakala sibuk menyiapkan flyers, book list, blog dan entah macam-macam lagi lah. Huargh!!! Banyak keje tu walaupun orang tengok saya tak keje kat pejabat. Nak pengsan rasanya buat semua benda. Dah diri ni tokeh dan juga kuli, makanya dengan rajinnyalah buat semua keroje-keroje tu...

Lebih kurang macam ni lah saya kadang-kadang. Tak cukup tangan...

Bila dah banyak kerja tu, hobi yang saya suka ni terpaksa dikurangkan. Rasa macam ketinggalan pulak bila banyak buku dah keluar tapi tak sempat beli dan baca. Rindunyaaa...

But, this is the BEST therapy untuk saya bila nak rehat or release tension. Memang SYOKKK... tak payah nak pikir apa-apa dah :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...