Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Rabu, 18 November 2009

Dah baca Aku Bukan Billy Milligan


Dah habis baca buku Aku Bukan Billy Milligan (ABBM) ni Jumaat lepas (balik dr kursus). Tapi sampai ke hari ni saya dok ulang baca bab-bab yang menarik dalam buku. Especially bila nak ending. Cute sangat2 walaupun heronya pada awal hingga setengah buku takde perasaan langsung (geram gak dengan watak di Adam tu). Saya cukup suka bab bila si Laura dok tunggu Pak Sohot depan rumah Adam. Hahaha... comel comel comel sangat situasi tu. Pastu situasi masa Laura tunggu Julie kat lobi dan Adam bagi kredit kad kat dia. Rasa macam sweet aje.


Anyway, saya suka novel ni. Suka bangat. Macam saya suka Setiap Jumaat. Well kak yati, moga2 dapat tulis buku2 yang menarik lagi dan penuh informasi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...