Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Isnin, 11 Mei 2009

Dalam senang ada susah

Saya seronok membaca novel. Jangan katakan novel, buku apa pun yang nampak menarik saya baca. Entah macam mana, saya teringin pula untuk menulis buku novel dewasa. Bila baca nampak macam senang aje penulis tu menulis. Tapi bila saya cuba pula, mak ai, satu bab aje dah ambil masa berhari-hari (tu blm campur time internet tenggelam timbul). Sekejap rasa ayat macam tak best, esoknya pula rasa macam tak sedap, lusanya pulak tukar ayat lain. Baru saya tau betapa ber'cinta'nya nak tulis novel dewasa.

Tapi, walaupun badai melanda (cheewah...), saya akan cuba juga untuk menyiapkannya juga eventhough it takes 1 to 2 years to finish it (mak datuk lambat betul tu). Sapa2 yang baca posting ni, doa-doakanlah saya berjaya menghasilkan yang terbaik untuk diri sendiri dan semua. Amin...

2 ulasan:

  1. fish, siannya ko , tapi tak per byk pahala jaga hubby . hubby aku pun sama jugak tgh demam tu...

    BalasPadam
  2. Thanks Kak Shila. Aku pun harap dia lekas sembuh. Kesian dan risau aku tgk dia. Hopefully hubby Kak Shila pun sihat2 gak.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...