Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Khamis, 20 Januari 2011

Personal Taste dgn Hubby

Malam tadi, hampir jam 1 pagi barulah saya habis mengadap cerita korea Personal Taste.
Tapi kali ni, saya suka sebab hubby saya temankan saya tengok cerita ni juga. Risau juga saya kot-kot le dia sakit belakang ke atau lenguh-lenguh sebab mengadap cerita ni dari jam 9 malam. Syukur alhamdulillah, dia ok aje.

Frankly speaking, saya suka cerita ni walaupun tidak terlalu berat atau kelakar sangat. But, cerita ni ada 'kemanisannya' yang tersendiri. Bagi saya aktor dia, Lee Min Ho pandai memainkan wataknya sebagai arkitek yang punya cita-cita tinggi dan berfikir dia mampu mengawal segalanya tetapi akhirnya dia ditundukkan oleh rasa cinta dan tanggungjawab.

Aktres dia, Son Ye Jin pun ok gak berlakon. Meskipun ada macam pening2 skit cara actingnya. But she's great. Tapi tak blh lawan Choi Ji wo. For me, she's very talented. Punya penat le tengok dia nangis-nangis... hehehehe...

Bayangkan ukiran apple ni dibuat kerusi utk kanak-kanak di tadika. Memang comel sangat2 kan... Sweet...

So, sesiapa yang teringin nak tangok cerita ni, ada amat-amat disarankan. Hubby saya pun kata, "ok lah cerita ni. Not bad. Ada gak kelakar-kelakarnya. Especially adegan 'mata panda' tu."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...