Firman Allah: (لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة) (maksudnya: Sesungguhnya bagi kamu pada Rasulullah itu contoh yang baik).
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Rabu, 22 April 2009

Dah bedah...

Alhamdulillah, suami saya dah selamat operation gigi bongsunya. Sekarang ni tengah nyenyak tidur (kene ubat bius kot). Bila dia nampak je anak sedaranya yang 3 tahun mesuk bilik, terus dia mintak dikeluarkan. Bukannya suami marah, cuma takut dia terlompat atas muka suami saya. Bab-bab melompat, bermanja dan mengada-ngada dengan suami saya, dia memang nombor 1. Tengah syok dia melompat, tak pasal-pasal tersiku pipi suami saya dah berdarah balik tempat operation tu. Naya sangat tu.

Masa suami balik tadi, saya tengok dia macam ok. Bila dah masuk rumah jer terus tanya dia, sakit sangat ke? Dia kata tak lah sakit macam operation yang 1st dulu. Lega hati mendengarnya. Tengah dia tengok saya ngadap tv jap, dia tunjukkan saya gigi geraham bongsu yang dikeluarkan. Apalagi, menjerit kecil saya bila tengok gigi tu dan terbayang saat-saat operation di bilik bedah. Tersengih-sengih dia tengok saya apabila disakat. Saya tanya dia, tak nak tanam ke gigi tu? Dia kata tak nak. "Takkan awak nak frame pulak gigi tu?" tanya saya lagi. "Ha'ah nak frame" jawabnya sambil tersengih.

Menjeling jap saya tengok dia tayang gigi tu kat anak sedara dia. Macam bangga jer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...